»Imamo 600 šol in 600 različnih lokacij.«
»Čeprav se zdi, da se grozno dolgo nismo šolali, je to zato, ker smo to naredili v kosu.«
»Ni vse samo grozno in slabo. Izobraževanje na daljavo je pokazalo tudi veliko pozitivnih učinkov.«
»Ravnatelji vrtcev in osnovnih šol so nas obvestili, da se soočajo z obolelim kadrom, zato smo se odločili, da počitnice podaljšamo za en teden.«
»Veselja in smeha, pa tudi kakšne solzice ni manjkalo, ne pri otrocih kot tudi ne pri starših.«
»Učitelji prve triade so prav ta isti problem izpostavili in me prosili, naj prenesem strokovnemu delu v NIJZ-ju to vprašanje, pobudo, prošnjo ‒ ali bi lahko kaj naredili glede tega ukrepa? Vsekakor bomo poskušali tudi tule poiskati kakšno malo boljšo rešitev.«
»Verjemite mi, da se vsi zelo trudimo, v prvi vrsti učiteljice in učitelji, da so pozorni na ta čustveni del ponovnega prihoda in sodelovanja z otroki. Dajemo vse od sebe, smo v vseh skupinah, ki pišejo priporočila, tesno povezani s tem delom stroke.«
»Dobivamo številne pozive. Eni so takšni, drugi pa pravijo ravno nasprotno, naj pravzaprav ne pošljemo v šolo niti v vrtec nikogar več. Tisto, kar smo mi poiskali v danem trenutku, je najrealnejša možnost izvedbe vzgojno-izobraževalnega procesa.«
»57. člen ustave je jasen in pravi, da je obveznost države, da zagotavlja izobraževalni proces. V danih razmerah je tisto, kar država lahko zagotovi in uspešno usmerja, proces, kakršen zdaj poteka.«
»Kot rečeno, opazujemo epidemiološko sliko, zelo realno gledano bi rekla, da v prvih dveh tednih to ni ravno mogoče.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju